مسدود شدن IP شما در فایروال سرور

عدم نمایش سایت به دلیل مسدود شدن IP کاربر در فایروال سرور :

در برخی مواقع ممکن هست IP آدرس رایانه شما در نرم افزار امنیتی یا Firewall سرور به یکی از دلایل زیر مسدود شود و شما امکان مشاهده سایت را نداشته باشید :

دلایل مسدود شدن IP شما در فایروال سرور :

1 – وارد کردن یوزر یا پسورد اشتباه در بخش های مختلف هاست مانند cPanel بخش Webmail ، ورود به FTP یا تنظیمات Outlook و …. ( در صورتی که چند بار یوزر و پسورد اشتباه وارد کنید IP شما مسدود و دیگر امکان اتصال به سرور را از IP خود نخواهید داشت )

2 – اتصال یا کانکشن بیش از حد به سرور ، این مورد در مواقعی ممکن هست رخ بدهد که شما در حال دانلود یا آپلود حجم بالایی از فایل به سرور هستید و یا زمانی که تعداد فایل های زیاد به صورت متوالی توسط شما آپلود یا دانلود می شوند.دلیل دیگر این موضوع ممکن هست اختلال در مرورگر یا سرویس دهنده اینترنت شما باشد که کانکشن های زیادی به سرور ایجاد نماید.

در موارد فوق شما از IP رایانه خود امکان مشاهده سایت را نخواهید داشت و حالتی شبیه Down بودن سرور را تجربه خواهید کرد.

جهت حل این مشکل راه کار های زیر وجود دارند :

1 – تغییر IP  : در صورتی که از IP ثابت در اینترنت خود استفاده نمی کنید یکبار مودم ADSL خود را روشن یا خاموش کنید تا IP شما تغییر کند. همچنین برای تغییر IP می توانید از نرم افزار های تغییر IP مانند P-R-O-X-Y یا غیره استفاده نمایید.

2 – در گوگل عبارت “MY IP” را جستجو نمایید و IP اعلام شده که IP شما هست را از طریق پرتال به قسمت آی پی تیکت ارسال کنید تا IP شما از فایروال خارج شود.

نکته : در این مواقع سایت شما دچار مشکل نیست و در تمامی اینترنت قابل مشاهده هست و فقط دسترسی شما به سایت به دلیل موارد فوق قطع شده است.

جهت جلوگیری از رخ دادن این موضوع :

1 – یوزر و پسورد های غلط وارد نکنید و در صورت نیاز با بخش پشتیبانی هاست 97 تماس بگیرید جهت دریافت یوزر و پسورد صحیح

2 – مرورگر خود را مجدد نصب نمایید و تمامی Cache ها و Cookie ها را حذف نمایید یکبار

3 – اعلام IP خود در زمان رخ دادن این مشکل به بخش آی پی جهت مشخص شدن دلیل مسدود شدن IP در سرور

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *