نسخه ۶٫۰ WHMCS – چه چیز جدیدی در راه است

در آخرین مقاله من یک دید کلی در سطح بالایی از برخی از تغییراتی که در نسخه ۶٫۰ WHMCS ارائه می نماییم . در این نسخه جدید WHMCS ؛ طراحی مجدد قالب , ریسپانسیو بودن و همچنین محیط  ناحیه کاربری منطبق بر دستگاه های تلفن همراه ( Mobile Friendly ) و همچنین همه تغییرات نمایه ای وجود دارد که ما بیش از اندازه در نسخه WHMCS 6.0 به آن پرداخته شده است .

یک بار لوگین در cPanel

شما در آینده نیازی به وارد نمودن مجدد رمز جهت ورود به cPanel و WHM خود نخواهید داشت!

شما مدت ها از WHMCS استفاده میکنید . در نسخه WHMCS 6.0 شما و مشتریانتان می توانید به cPanel / WHM از WHMCS بدون نیاز به ورود دوباره نام کاربری و یا رمز ورود لوگین کنید . با ثبت نام کاربر و خرید محصول ،  WHMCS اجازه میدهد که کاربر با کلیک یک دکمه در ناحیه کاربری و بدون نیاز به تایید هویت مجدد کاربران به پنل cPanel و WHM خود لوگین کنند . این قابلیت به این معنی هست که بدون داشتن هیچگونه نام کاربری و رمز عبوری کارمندان و پشتبانان شرکت میتوانند به cPanel و WHMCS کاربران جهت ارائه پشتیبانی لوگین کنند.

در خلاصه این همه چیز نیست و  ما همچنین از ویژگی جدیدی برای اتصال WHMCS که در کنفرانس cPanel 2014  رونمایی شده است استفاده کرده ایم . فکر میکنیم این یک توقف امنیتی دسترسی به پورتال و سرور می باشد که شما میتوانید پشتیبانان خود را جهت دسترسی به آن کنترل و مدیریت کنید و پشتیبانان دیگر نیازی به درخواست رمز عبور از مشتریان نخواهند داشت و این در راستای افزایش امنیت و حفظ محرمانگی کاربران می باشد .

cpanel-sso

سیستم پیشنهاد نام دامنه

اکثر مشتریان شما در جستجوی نام دامنه به دنبال یک ایده عالی در انتخاب نام دامنه می باشند . آن ها به سایت شما مراجعه میکنند ، نام دامنه مورد نظر خود را تایپ میکنند و اگر نام مورد نظر آزاد باشد آن را سفارش می دهند و این یک رشد بزرگ در فروش می باشد .

آیا می دانید چه چیزی از این بهتر هست؟ در صورتی که ۲ یا ۳ دامنه در این حوزه خریداری کنند که در این میان قابلیت پیشنهاد نام دامنه در آن حوزه به میان می آید .

این قابلیت با پشتیبانی شریک تجاری WHMCS یعنی eNom بوجود می آید . تنها کافیست یک نام کلی در حیطه کاری خود وارد نمایید تا سیستم به شما ده ها پیشنهاد مرتبط با نام درخواستی شما و همچنین نام های مرتبط با آن زمینه به شما ارائه نماید که این قابلیت می تواند به فروش شما کمک شایانی نماید .

domain-spinning-ipad-white

یک پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *