میزبانی وب سایت و هاستینگ بر روی سرور لینوکس با سی پنل

وب سایت یکی از روش های کسب و کار مدرن بحساب می آید. هر کسب و کاری باید امروزه بتوان آن را در اینترنت مشاهده کرد. بنابراین به منظور ایجاد یک وب سایت بر روی شبکه اینترنت باید یک سرور وب هاستینگ خوب را انتخاب کنید.

برای اینکه بر روی اینترنت بصورت خوب قابل مشاهده باشید باید یک سرور وب هاستینگ قابل اعتماد و خوب را انتخاب کرده باشید. سرور هاست یک سخت افزارمی باشد که باعث می شود وب سایت شما به صورت زنده بر روی اینترنت نشان داده شود و باعث محبوبیت و مشهور شدن وب سایت شما از طریق افزایش ترافیک به وب سایت شما میباشد. یکی از مشهورترین سرور وب هاستینگ در میان دیگر سرور ها سرور وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده میباشد. این سرور در میان کار افرینان کوچک بسیار محبوب میباشد. این سرور وب هاستینگ سروری میباشد که در آن بسیاری از وب سایت ها به صورت مشترک میزبانی شده اند.

در این نوع سرور واقع وب سایت های مختلفی در همان سرور میزبانی شده انده و به اینترنت متصل می شوند و همچنین از منابع موجود در آن سرور به صورت مشترک استفاده می کنند. در هاستینگ به اشتراک گذاشته شده شرکت ارائه دهنده خدمات وب هاستینگ مسئول تعمیر و نگهداری و بروز رسانی سرور میباشد. شرکت های ارائه دهنده وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده از سی پنل برای عملکرد کامل و خوب و قابل اعتماد از سرور وب هاستینگ استفاده می کنند.

سرور وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده می توان به دو روش مختلف انجام شود:

1 – بر اساس نام : این روش وب هاستینگ همچنین هاستینگ IP به اشتراک گذاشته شده نامیده می شود. این سرور وب هاستینگ نام هاست های متعدد را بر روی یک سرور میزبانی می کند.

2 – بر اساس IP : سرور وب هاستینگ مبتنی بر IP سروری است که هر اسم هاست را با یک آدرس IP در یک سرور میزبانی می کند.

مزایای مختلف و اشکالاتی از سرور لینوکس وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده با سی پنل وجود دارد. سرور های وب هاستینگ به اشتراک گذاشته شده وب سایت های مختلفی را بروی یک سرور پلتفورم جا می دهد که نتیجه آن به اشتراک گذاشتن منابع یک سرور بین همه وب سایت ها میباشد و احتمال آسیب وب سایت شما توسط دیگر وب سایت ها در همان سرور وجود دارد. مزایای این هاستینگ ارزانی قیمت آن میباشد و کسانی که می خواهند کسب و کار خود را شروع کنند و می خواهند وب سایت آنها در شبکه اینترنت نمایان باشد بسیار مناسب میباشد.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *