آموزش غیر فعال کردن ایمیل بروز رسانی وردپرس

ایا میخواهید اعلان ایمیل بروز رسانی وردپرس را غیر فعال کنید؟ به طور پیشفرض وقتی که نسخه وردپرس شما بروز رسانی میشود یک ایمیل برای شما ارسال میشود.حالا شاید شما دنبال یک راه چاره باشید تا هرگاه نسخه وردپرس سایت شما بروز رسانی شد دیگر اعلانی در ایمیل دریافت نکنید اگر دنبال چنین کاری بودید به شما پیشنهاد میکنیم که این مقاله را حتما تا انتها بخوانید ?

چرا وردپرس بروز رسانی خودکار میشود؟

وردپرس یک سیستم منبع باز میباشد که توسط جامع بزرگی از توسعه دهندگان حفظ و نگهداری میشود و وردپرس به این دلیل مرتب بروز رسانی میشود که باگ و مشکلات امنیتی را رفع کند و امکانات جدیدی اضافه کند.

به همین دلیل است که شما باید اخرین نسخه وردپرس را همیشه بر روی سایت خود داشته باشید تا مطمئن شوید که سایت شما امن و بروز است و حالا تنها هدف این اعلان در ایمیل این است که شما متوجه شوید نسخه وردپرس سایت شما بروز رسانی شده است.

در این مقاله دو راه به شما اموزش میدهیم که از این دو راه به راحتی میتوانید ارسال اعلان ها را غیر فعال کنید.

۱-غیر فعال کردن اعلان بروز رسانی با کمک افزونه

این روش یک روش ساده میباشد و کار زیادی لازم نیست انجام بدید و فقط باید افزونه Disable WordPress Core Update Email را دانلود و نصب کنید و تنظیمات خاصی هم نیاز نیست که انجام بدهید.

۲-غیر فعال کردن اعلان بروز رسانی با کمک روش دستی

در این روش شما باید با کمک قطعه کد زیر اعلان بروز رسانی را غیر فعال کنید به همین منظور قبل از انجام هرگونه تغییراتی از فایل funcations.php یک نسخه پشتیبانی تهیه کنید و سپس کد زیر را به این فایل اضافه کنید:

add_filter( 'auto_core_update_send_email', 'skaarp_stop_auto_update_emails', 10, 4 );
 
function skaarp_stop_update_emails( $send, $type, $core_update, $result ) {
if ( ! empty( $type ) && $type == 'success' ) {
return false;
}
return true;
}

به راحتی توانستید اعلان بروز رسانی را غیر فعال کنید

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *