نحوه ی استفاده از نرم افزار وردپرس در دستگاه های iOS

سالیانه در جهان تقاضاها از بنیان گذاران وردپرس برای نرم افزارهای وردپرسی برای دستگاه های دارای سیستم عامل iOS  مانند آیفون، آیپد و آی پاد بسیار زیاد است.این امر نشان می دهد که نزدیک به 31% کاربران وردپرس دسترسی به وسایل iOS از قبیل آیفون، آیپد و آی پاد دارند.
در ادامه مطالبی که قبلاً درباره ی iOS  در وردپرس خدمت شما ارائه دادیم امروز میخواهیم نحوه ی کارکرد نرم افزار iOS که برای وردپرس ایجاد شده را بیاموزیم! با ما همراه باشید…

چرا نرم افزار وردپرس در آیفون و آیپد استفاده می شود؟!

بهترین ایده ای که وجود داره اینه که برای  محتوا هر کجایی امکان تغییر و کار بر روی آن وجود داره و نرم افزار وردپرسی iOS این اجازه رو به شما میده که بدون اتلاف وقت با موبایل و دستگاه iOS  ای خود این کار رو انجام بدید. گرفتن عکس،ضبط و بارگذاری ویدئو،نوشتن یک نوشته ی سریع هنگامی که در قطار یا اتوبوس هستید یا با دوستان خود در مهمانی حضور دارید همه امکاناتی هستش که با این نرم افزار خواهید داشت.این نرم افزار وردپرس برای موبایل و هر وسیله ی لمسی دیگه ای که سیستم عامل iOS داره طراحی شده و کارکردن با آن بسیار آسان است!

تمامی سطوح کاربری آن به صورت حسی است و این امر باعث لذت بخش شدن کارکرد شما میشه.نوشتن بدون استفاده از صفحه کلید خود موضوع بسیار جذابی برای وبلاگ نویسان هست زیرا وجود سیستم عامل iOS باعث راحت نوشتن و استفاده ی بسیار ساده از آیکون ها و دکمه ها می شود.

اگر وبلاگ یا وبسایتی دارید با این نرم افزار به راحتی می تونید نوشته های خودتون رو ایجاد کنید و به دیدگاه هایی که ارسال میشه پاسخ بدید.شما می تونید این کار رو بدون اینکه حتی نیاز به تنظیمات یا استفاده از کامپیوتر شخصی داشته باشید ، انجام بدید!

حالا آدرس پنل مدیریتی خودتون رو در مرورگر موبایل وارد کنید، می بینید؟؟ مشکل اصلی در اینجا اینه که پنل وردپرس شما سطح تنظیم شده ای برای صفحه نمایش کوچک شما نداره!!! پس اول از همه نرم افزار وردپرس رو نصب کنید…
نکته !!! لازم به ذکر است که این نرم افزار نه تنها برای سیستم عامل iOS بلکه برای پلتفرم های دیگری از جمله اندروید ، ویندوز فون و بلک بری قابل استفاده است!

[button link=”https://itunes.apple.com/app/blogpress/id317799861?mt=8″ size=”small”]برای دریافت نرم افزار اینجا کلیک کنید[/button]

تنظیم کردن نرم افزار وردپرس در آیفون،آیپد و آی پاد:

نرم افزار وردپرس به صورت رایگان در فروشگاه آیتیونز موجود است. پس از دانلود این نرم افزار ، با استفاده از اطلاعات کاربری در وبسایت خود وارد شوید. نرم افزار وردپرس به سایت شما متصل شده و اطلاعات رو بازیابی میکنه.

wordpress-login

نرم افزار iOS ای وردپرس بسیار ساده و دارای سطح کاربری حسی است. دارای منوی تنظیمات در سمت راست می باشد که شما قادر به انتخاب بخش های مختلف آن با توجه به نیاز خود هستید! شما می تونید نوشته ها و برگه ها رو بنویسید یا ویرایش کنید ، دیدگاه ها رو مدیریت کنید، ساین خود رو ببینید یا اینکه وارد بخش مدیریتی از طریق مرورگر بشید.

wordpress-ios

دو دکمه ی تنظیمات و تصویر در پایین منو قرار گرفته را می بینید :

wordpress-ios2

دکمه ی تنظیمات قادر به ساخت تنظیمات مختلفی برای کاربران وردپرسی در آیفون و آیپد می باشد. شما قادر به ایجاد و مدیریت چند وبلاگ و یا وبسایت از این بخش هستید و می تونید آن را به راحتی مدیریت کنید.

wordpress-ios3

بیشتر کاربران وردپرس افرادی هستند که حتماً از این نرم افزار برای ایجاد محتوای خود استفاده می کنند. به شما این امکان رو میده تا با چند بخش ساده به راحتی تصاویر خودتون رو بارگذاری و ثبت کنید.

wordpress-ios4

ین امر دارای نتیجه ی بهتری برای وبلاگ نویسانی است که اکثراً در ماموریت به سر می برند.

ایجاد نوشته در نرم افزار وردپرس:

ایجاد نوشته در این نرم افزار بسیار ساده است. می توان آیکونی برای رفتن به پست ها و شروع نوشته اضافه کرد. محیط ویرایشگر آن بسیار مرتب و تمییز می باشد و شما قادر خواهید بود تا به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید.

wordpress-ios5

هر نوشته ای که ایجاد یا ویرایش می کنید دارای دکمه هایی برای تنظیمات می باشد:

wordpress-ios6

مدیریت دیدگاه :

می توانید دیدگاه های موجود را خوانده ، ویرایش و پاسخ دهید؛

8

پس از گذشت سال ها مسلماً این نرم افزارها برای iOS در وردپرس بهبود می یابد.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *