ووکامرس چیست؟ ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

اگر اطلاعی ندارید باید خدمت شما عرض کنم با وردپرس ( ووکامرس ) هر نوع وبسایتی بخواهید می توانید راه اندازی کنید. امروز بخش جدیدی اضافه کردیم به نام آموزش ووکامرس ، در این بخش بصورت مرحله به مرحله به شما نحوه راه اندازی فروشگاه در وردپرس را آموزش خواهیم داد.

ووکامرس چیست؟

ووکامرس یا woocommerce یک افزونه فروشگاه ساز وردپرسی است که می توانید با این افزونه یک فروشگاه قدرتمند بسازید. محصولات خود را در فروشگاه قرار دهید و اقدام به فروش آنلاین محصولات خود کنید. ووکامرس در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته و فروشگاه های زیادی با آن راه اندازی شده اند. قالب های متعددی برای آن ساخته شده و افزونه های بسیاری برای آن کد نویسی شده ، پس اگر می خواهید سایت فروشگاهی خود را با ووکامرس راه اندازی کنید اصلا به فکر محدودیت های آن نباشید چون به جرات می توان گفت محدودیتی سر راه شما نیست!

ووکامرس تا این لحظه با حدود بیش از ۴۷ میلیون دانلود توانسته ۲۸ درصد از فروشگاه های آنلاین را راه اندازی کند!

حالا ووکامرس جزو برترین پلتفرم های راه اندازی فروشگاه اینترنتی در دنیاست. آمار آن را ببینید.

درگاه پرداخت ووکامرس

شما می توانید با نصب ووکامرس و دریافت یک درگاه پرداخت اینترنتی ، یک فروشگاه قدرتمند راه اندازی کنید تا مشتریان بصورت آنلاین اقدام به خرید محصولات شما کنند. خوشبختانه افزونه های زیادی برای راه اندازی درگاه پرداخت در ووکامرس وجود دارد که به زودی روی سایت قرار خواهیم داد. پس نگران چگونگی واریز وجه توسط مشتری نباشید. وقتی شما در خواب شبانه به سر می برید فروشگاه وردپرسی شما محصولاتتان را به مشتری معرفی می کند و مشتری از محصولات شما خرید می کند.

 

کنترل کردن فروشگاه اینترنتی

شما از پنل مدیریت وردپرس بصورت مستقیم بر تمامی بخش های فروشگاه خود تسلط کامل خواهید داشت. می توانید محصولات را مدیریت کنید. صورتحساب های مشتریان را ببینید. کد تخفیف برای مشتریان اضافه کنید و … خلاصه هر کاری که باید روی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ انجام دهید را در اختیار خواهید داشت.

 

افزونه های ووکامرس

هم چنین ووکامرس افزونه های بسیار زیادی برای سفارشی کردن و افزودن امکانات جدید به فروشگاه شما در اخیارتان قرار می دهد. افزونه هایی برای مدیریت مشتریان ، راه اندازی بازاریابی در فروشگاه ، آمار فروشگاه و …

ارائه نمودار کامل فروش

ووکامرس به شما نمودار کامل فروش ها ، در آمد ها و فعالیت های فروشگاه شما را ارائه می کند.

نصب اتوماتیک فروشگاه اینترنتی

در نسخه جدید ووکامرس از نصب اتوماتیک برخوردار خواهید بود. این بدین معنی است که دیگر برای نصب و راه اندازی فروشگاه سر در گم نخواهید بود. به راحتی و با چند کلیک و طی چند مرحله فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی و نصب کنید.

2 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی نشان گذاری شده اند *